Saturday, September 28, 2013

Constiinte ramase

Existentele noastre sint felii de timp..Care se amesteca cu feliile din existentele celorlalti..Traim intre straturile atitor fiinte, cite ne inconjoara..
Cred ca niciodata nu am inteles exact cine sintem..Sau ce am trait..Pentru ca am fost purtati de timp..De un timp atit de complicat..Iar noi, fiinte vulnerabile, am perceput, si am reactionat, doar..Fara sa pricepem de ce, sau cum, sau in ce fel..Am fost ca ceilalti..Nu?
Ce bine e ca sintem inconjurati de vietile celorlalti..Pentru ca avem la ce sa ne gindim, ce sa judecam, ce sa analizam..Si vietile lor ni se par infinit mai interesante decit viata noastra proprie..Pe atitudinile lor putem sa ne sprijinim, si putem sa ne construim un fel de a gindi si analiza..
Sintem toti parte din socialul asta..Care mai expansivi, sau mai anosti..Sintem identici, si, pina la urma, suflete ramase de dupa impacturile constiintelor..

No comments:

Post a Comment