Monday, September 2, 2013

Cautari de inceput

Traim ca sa invatam sa visam..Nu doar sa ne acoperim trairile cu cuvinte-simboluri..Traim ca sa simtim ca existentele noastre se compun artistic, din fragmente de existente ce ne-au precedat..Si ca sa simtim ca ne-am depasit conditia de fiinte ce doar au perceput perceptiile atitor creatori de vieti spirituale..
Stiu, timpul ne-a adus un altfel de a privi..O alta perspectiva..O alta pozitie din care putem vedea totul, atit de inalt-diferit..
Lumea e o armonie..Lumea e o varianta..Printre celelalte..Ca o ecuatie matematica ce e parte intre ecuatiile ce descriu vietile proprii..Ca o formula pierduta intre formulele mai generalizate ale existentelor celorlalti..Ca un caz particular..Ca o forma de a fi spirituala in tot..In tot ce a generalizat, tot..De cind..
Vezi, ce am simtit a fost ca o a doua natura..Ca un fel de a fi autentic..Paralel..Cu tot ce a existat..Cu tot ce am fost, noi insine..
Stiu..Tu ma privesti intr-un fel anume..Te uiti la mine ca la o varianta..Si ma iubesti, si te iubesc, la fel.. Ca si cum am fi variante de iubiri nespuse..Ca si cum am fi variante de vieti inca netraite..
Stii, sintem aceiasi..Ne privim la fel..Si, la fel ne cautam sa ne regasim unul, in celalalt..Ca atunci cind ne-am cunoscut..

No comments:

Post a Comment