Friday, September 27, 2013

Reflexii umane care reflecta

Uneori te mai gindesti la trecut..Si incerci sa vezi daca a fost asa cum ti-ai fi dorit..De multe ori ma intrebam: oare ce fac e corect, sau nu? Si daca e corect, de ce e asa? Cine imi garanteaza?
Fiecare are drumul lui prin viata..Are motivatiile lui, valorile lui, ambitiile proprii..Justificarile lui..Pe mine oare ce m-a determinat sa fac tot ce am facut? Poate ca am ales, pe drumul vietii, din tot ce era, ce am crezut ca mi s-a potrivit..Si mi-am facut asa, destinul, din piese..
Pentru toti casatoria e un must do al vietii..Sa ai un partener stabil, cu acte, sigur..Un om oglinda al propriului tau suflet..Si un om care are grija si de tine, nu doar de reflexia din oglinda..Un partener al gindurilor, si subtilitatilor dintre ginduri..Cred..
Cineva m-a intrebat mai demult cum sa fie "femeia visurilor"..Dupa ce m-am gindit bine, am scris totul..Si a iesit o lista lunga..Mai lunga decit lista de cadouri pe care o trimiteam lui Mos Carciun..O lista mare, plina cu-calitati, pe toate cite le vedeam eu..Si toate in absolut..Un fel de ideal uman, nu doar feminin..Dupa care m-am gindit iar..Pai daca ea ar avea atitea calitati, s-ar mai uita la mine? Clar nu..Atunci cum naiba ies din cercul vicios? Sa ne gindim..Tre'sa fie o solutie..

No comments:

Post a Comment