Wednesday, September 18, 2013

Inceput imaginar


Un clopotel imaginar a sunat iar..A sunat imaginar..Pentru ca a inceput un nou an scolar imaginar..Imaginar pentru noi..Dar atit de real pentru ceilalti..Cei din lumea reala..
Am fost tot timpul in urma evenimentelor, si pe partea gresita a baricadei, evident..Altfel nu eram eu..In copilarie vroiam sa fiu mare, apoi cind eram mare vroiam inapoi mic..In liceu vroiam sa fi terminat tot, iar cind am terminat aveam miliarde de regrete..Asta e..Probabil ca toti avem mai mult sau mai putin defectul asta..
Regretam..Ceva ce a fost..Dar nu cred ca ne-am mai reintoarce acolo, in pantofii unui licean.. A fost destul de greu si atunci..Acum de ce ar fi altfel? A ca-s alte vremuri..Cine stie cum se vede totul dintr-o banca de liceu? Poate copiii de azi sint mai buni..Poate mediul e mai prietenos..Sau poate totul e pe dos..Si brambura..Cine stie? Oricum notele de azi sint astronomice..Si nivelul general e varza..Ipocrizia clasica romaneasca..Totul facut de asa natura sa para ce nu e, de fapt..Sa se salveze niste aparente..Aiureala..
Deci regretam..Ce era pe vremea noastra..Intr-un fel regretam, pentru ca, de fapt ne pare rau dupa vremurile alea cind nu aveam griji, si faceam timpenii peste timpenii fara sa ne pese..
Septembrie plimba prin aer sunete imaginare..De clopotei..Sau de sonerie..Care da adunarea..Ce tristeturi.. Adica nu, ca nu mai tre'sa ne intoarcem la scoala..Ha..Ce bine! Ar trebui sa sarbatorim ca am scapat de scoala..O fi iesit mustul, sau ne imbatam cu vin de anul trecut? Sa exploram posibilitatile, si p'orma sa analizam..Dupa care sa bem sistematic, pina uitam tot..Ca doar o viata avem..Si prea scurta..
Septembrie mai are rataceli de ploi si vinturi..Isi cinta simfonia in lafasol major..Eu ascult Sonata Lunii, dupa 1000 de ani de uitare..Incep sa-mi revin..

No comments:

Post a Comment