Friday, September 13, 2013

Eul ca varianta

Sintem acum definiti prin ce ne-a determinat sa fim..Si existam in continuum ca entitati ce si-au programat determinarile..Avem o relevanta pentru ca am inteles ce sintem, ca fiinte, si ce drum putem urma..
Imi amintesc atitea lucruri, care m-au facut sa fiu ce sint..Si poate ca sint multe alte lucruri care m-au determinat, si pe care nu mi le amintesc..Sau pe care nu vreau sa mi le amintesc..Pentru ca ma dor atit de tare..Si pe toate, cite imi amintesc, sau nu, le am impreuna, si le folosesc ca sa ma definesc pe mine, ca om, ca fiinta, ca ce am fost, sau sint, cumva..
Exist pentru ca am fost nascut acum..In vremurile astea..Precise..Acum in timpurile unor depasiri de mentalitati sociale..In vremuri de eliberari de mentalitati..Stiu ca nu as putea fi exponentul unei generatii, sau al unui timp..Pentru ca lumea si-a urmat cursul propriu, si a mers inainte..Nu as putea sa reprezint pe nimeni, in nici un fel..Pentru ca ma reprezint pe mine doar..Un eu pierdut printre euri..Ca o varianta de a fi, azi..

No comments:

Post a Comment