Thursday, September 19, 2013

Re-veniri

Am uitat ce a fost ieri..M-am gindit doar la ce mai e astazi, inca..Geamul inspre trecut e aburit..Si nu l-am mai sters..Asa si geamul spre viitor..Ca si celelalte..Toate sint la fel..Le-am lasat asa, ca sa nu mai stiu de nici un fel de realitate..Ca nu mai vreau sa ma deprim..
Am trait cindva intr-un oras, pe marginea unui fluviu, intr-o tara cu o istorie nefericita..De pe o planeta cu o axa inclinata, care se rotea in jurul unei stele medii, aflate la marginea unui brat spiral al unei galaxii classice.. Acum sint pe aceeasi planeta..Care se invirte de nebuna in jurul tuturor axelor posibile..Ca o maxi nava spatiala cu ecran protector de ozon, si constructii interioare organice..
Parca sint ametit..O fi de la rotatiile planetei..Nu de la alcool..M-am ratacit pe drumuri..Mi s-a mai intimplat..Mai demult..Acum am experienta in rataciri..Chestia e sa nu te panichezi..Te aduni cum poti, si te lipesti la loc singur..E reteta universala..Am incercat-o de j'de ori..Pe mine..

2 comments:

  1. te lipești la loc. te refaci. dar nu mai ești la fel.

    ReplyDelete
  2. trebuie atentie la lipit, ca sa nu iasa in loc de tine, altceva, sau altcineva:))

    ReplyDelete