Wednesday, September 18, 2013

Evolutia comunicarii

Nu e usor sa scrii..Iti trebuie un talent care inseamna ceva..Un ceva, care te face sa pui pe hirtie lucruri..Profunde, directe, clare, compacte, usor de citit si de inteles..Zic asta pentru ca m-am plimbat pe muuuulte bloguri, ziare, am vazut emisiuni tv..Azi, se vede faptul ca lumea vrea sa se exprime..Si scrie tone de tone de cuvinte.. Multe, ca sa umple tot universul asta cu-cuvinte..Sa ne acopere de tot, si sa ne confuzeze de tot..Pentru ca ce se spune azi e pura aiureala, e consum de timp, e orice in afara comunicarii unor idei..IDEI..Asta e rolul scrisului..Dar, probabil ca lumea are la dispozitie suficient timp si prostie si curaj nene, ca sa isi expuna ineptiile..Rareori gasesti ceva PRACTIC si interesant, mare majoritate scriu complet brambura lucruri absolut anoste, si fac dramolete din trairile lor "profunde", sau din simtirile lor la fel de..E beton..
Ma revolta asta pentru ca stilul general e unul cvasi-bovin..Daca vorbesti intelectualiceste normal, toti te trateaza de parca ii injuri:)))) Nivelul firescului de azi e foarte jos..Si asta te izoleaza, sau te exclude..Si te face sa te ciupesti tot timpul, ca sa realizezi ca ce traiesti, traiesti efectiv, si nu visezi, sau ti se pare..E foarte greu sa vorbesti cu o lume care nu intelege lucruri elementare..Na, e bine, se pare ca s-a evoluat..Avem voie sa vorbim fiecare pe limba noastra..Si sa ne intelegem ulterior..

1 comment:

  1. Am scris asta pentru ca mi s-a intimplat de multe ori sa caut sa-mi fac prieteni..Si caut, si caut, si vorbesc, discut, spun, zic, si dupa ce esueaza absolut toate incercarile mele, sa-mi vina asa in cap o chestie de parca ar fi fost spusa de un alter ego mirat, cu voce tare: Ce cretin/a! Esti prost daca te mai chinui sa comunici! Nu vezi ca nu merge?
    Asa este, trebuie sa avem incredere in intuitie..

    ReplyDelete