Thursday, September 12, 2013

Piese si bucati


Unul din noi plinge..Unul ride, unul zimbeste, se strimba, doarme, se gindeste, merge, zboara, inoata..Unul din noi..Din noi toti..Din noi toti cei de aici..Si de acum..De fapt, poate in orice moment infinit mic al istoriei a fost cel putin cineva care a facut ceva de genul plins, zimbit, gindit, etc..Deci in fiecare moment au fost acoperite cam toate activitatile sau starile/trairile posibile..La nivele diferite de intensitate, sigur..
Fiecare isi traieste propria, si unica lui viata, intr-un fel propriu..Acoperind timpul cu propria-i determinare, pe care si-o construieste din mers..
Am trait tot felul de lucruri de cind sint pe planeta asta..Si in societatea asta..Sau aia..Sau cealalta..Printre aceiasi oameni, parca..Sau cu feluri de a fi asemanatoare..Si, traind asa, am adunat dupa fiecare experienta cite o bucatica-ciob de dezgust..Pe care am pus-o la colectie..Acuma s-au adunat cam multe, si nu stiu ce sa fac cu ele..Cu mormanele de bucati..Mi-e sa nu inceapa sa se asambleze singure, asa ca mini-robotii din laboratoarele de cercetari, si sa construiasca ziduri imprejurul meu..Pentru ca-cam era sa mi se ca-cam intimple..Da noroc ca am trecut prin pereti..Ca ei nu-s grosi, si n-au duritate..Desi, parca..Parca nu mai conteaza de ce parte a peretelui sint..Oricare ar fi..

No comments:

Post a Comment