Friday, September 20, 2013

Cruditati

Vara asta am zis ca sa maninc sanatos..Si cu calorii putine ca sa ma fac suplu si sa-mi vina blugii..Si am mincat salate si ciorbe ad-hoc..Acuma in ciorbe fierbi legumele, dar in salate le pui crude..Crude si taiate.. Asta incercind sa te ranesti cit mai putin posibil..Acuma un deget lipsa nu e o mare chestie, decit daca-ti trebuie..
Bun, si la salata pun tot ce gasesc prin frigider, amestec, mai un otet, vegeta in loc de sare, in fine orice in orice combinatie..Bun..In ultima vreme am observat ca salata asta avea un gust de paie amestecat cu pamint proaspat, sau pe acolo..Zic nu sa poate..Si le gust pe rind..Acuma castravetele avea gust de paie, rosiile gust de scinduri, ceapa aducea a praf de creta, maslinele a ceva nedefinit, otetul parca era amoniac, si uleiul a tzipirig (cred)..Acuma e posibil ca pe linga aroma principala, unele sa fi avut si altele din zona: nisip, lipici, cerneala, medicamente diverse, etc..
Azi mincam ceva cu gust de altceva..Beton..Cu cite chimicale bagam in noi cre'ca o sa ne conservam.. Sau ceva..
Imi place ca lumea recomanda sa mincam bio-eco..De parca mai exista asa ceva..Azi toate sint modificate genetic si indopate cu o mare colectie de chimicale..Pofta buna!
PS Acuma nimic nu e sigur in universul asta, si deci e normal sa existe o oarecare probabilitate ca sa gasesc castraveti cu gust de castraveti..Si mai e o probabilitate ca sa fi uitat care e gustul de castraveti ala real, ca a cam disparut de ceva vreme..

No comments:

Post a Comment