Saturday, September 28, 2013

Peisajele trecuturilor

Toamna ne invita pe strazile orasului..Ne cheama, ne imbie, ne admeneste, ne cinta, ne suna periodic..Ne arata amintiri, care mai de care mai stralucitoare..Ne trimite frunze, si vint, si armonii..Partituri uitate, scrise pe foi transparente de aer miscator..Ne striga printre unele ploi..Ne pune sa ne retraim celelalte toamne, ca sa vedem ca doar ea, cea de acum e mai autentica..
Am revazut in minte toate anotimpurile, asa cum au fost..Am simtit iar ce am simtit atunci, iar, si iar.. Deja-vu-urile ni s-au repetat in minte de multe ori..Parca ne-am plimbat pe un cerc tot timpul asta..Parca am trecut prin exact aceleasi locuri, pe trasee asemanatoare..Ca si cum am fi fost programati sa traim totul identic..De fapt..Poate asta am facut..Din proprie vointa..Poate ca in adincurile sufletului asta vrem..Sa trecem doar prin locurile pe care le cunoastem..Si sa raminem, comozi, pe o banca, admirind peisajele pe care le stiam dintotdeauna....Peisajele la care si timpul s-a oprit sa se uite..

No comments:

Post a Comment