Friday, September 20, 2013

Fizica

Fizica mi-a fost un reper, intotdeauna..Pentru ca am vazut-o ca singura legatura intre mine, si realitate..Si pe care ma puteam baza, orice ar fi..
Profesorul nostru, domnul A a fost un reper..Un tip stabil, cu fizic de halterofil, si prietenos in stil classic, fara sa ne fie apropiat..Un om serios, care ne construia in minte legile pe care lumea exista..Care ne mai si povestea toate cite am fi vrut sa auzim, ca sa intelegem lumea in care sintem..
Pe dl A l-am apreciat intr-un altfel..Pentru ca l-am simtit ca venind din acele lumi ale unor abstractizari clar si bine definite..Si care sa ne arate noua, celor profani, adevaruri pe care sa le consideram, pe buna dreptate, ca cele mai autentice..
Fizica a fost lumea aceea a formulelor care fac legatura intre lumi pe care nu le banuiam..
Am trait atunci, asa cum am simtit ca am fi vrut sa traim..Si ne-a placut..

No comments:

Post a Comment