Monday, March 31, 2014

Plimbari nocturne

Pasii se insira, metodic..Unul in fata celuilalt..Uneori unul e lateral, sau inapoi..Sau aiurea..Traiectoria e o curba complicata, uneori..Desi, un pas filosofic e o cuanta de evolutie..Asa, ca si cind totul se face discret..
Pasii se insira, pe toate variantele posibile, de traiectorii..Apoi se aduna intr-un punct in care totul are un sens.. Apoi se insira iar, ca sa asceada spre un alt punct limita..Punctele se unesc cu segmente, apoi se construieste o curba aproximativa, care sa treaca prin toate, si sa fie continua, fara ruperi de tangente.. Si curba se aseaza in buchetul celorlalte curbe, ale traiectoriilor celorlalti..E frumos, cum apar toate culorile firelor pe fundalul noptii..Sau poate imprejur e doar intunericul, iar culorile sint in mintea mea, asa, fosforescente, ca si cind au fost luminate de un laser magic..
De fapt, imprejur e doar intunericul, acum realizez..Si ce spectacol frumos vazusem..In fine..
E intunericul orasului..Bezna strazilor si mai singuratice, parca, decit au fost vreodata..E o liniste profunda, ca cea a indiferentei celorlalti, din timpul zilei..E lumea mea perfect paralela, asezata, parca, peste toate, cea a singuratatilor intangibile..Pentru ca, daca as muri acum, nu cred ca ar realiza cineva..Hm, ce ironic..
Dar oricine ar putea asocia noaptea cu lumile lui eliberate prin oras..Mmm..Inseamna ca poate doar am senzatia asta..Sau poate doar asa mi-ar place sa cred..Naiba stie..Ce complicati sintem..
Ce frumosi sint pasii astia prin intuneric..Te simti doar tu, cu tine, chiar aici, in locul asta care miine, pe zi, se va fi umplut de privirile celorlalti..Acum e doar al meu..
Mai am putin, si ajung acasa..O sa ma dezbrac, ma bag in pat, si o sa revad, in minte, tot drumul..Ce frumos se asociaza toate ideile..Ma simt in armonie cu tot..E bine..Poate ca, si miine noapte o sa ma plimb, iar..Suna promitator..Si o sa am alte idei, si alte revelatii..

No comments:

Post a Comment