Monday, March 17, 2014

Calm si furtuni

Imi mai revin fanteziile cu omul luptator, cind cu sabia, cind cu armele laser sofisticate, cu care elimina eficient toti maleficii si villainii..Cel calm, si care isi calcula perfect toate detaliile miscarilor..Cel meditativ, care se insingura, ca sa mai inteleaga inca, lumea, asa cum era, cum a fost, sau cum va fi..
Parca merg pe sirma, asa, ca si cind m-am trezit brusc, dintr-un somn adinc, si populat cu cosmaruri..Si, care inca incearca sa ma controleze, desi imi trebuie echilibru, cit de cit stabil..Caut sa nu ma uit in jos, si sa vad doar locul, inainte, de unde pot sa ma eliberez..Parca toate mi se misca imprejur, si toti striga lucruri fara sens..De fapt, poate ca e un fel de vis in vis, si nu m-am trezit complet..Sau cine stie al citelea vis e in acelasi vis..Sau cine mai stie daca o sa ma mai trezesc, pina mor..Oh, ce viziune..
Cred ca daca as striga, mi-as reveni..Asta daca nu sint prizonier in visul asta..Trebuie sa ma incerc..De fapt.. Mai bine las totul sa se intimple..Si vad pe urma..Nu mai lupt..Ma las dus..E interesant..Oare ce destin ma duce spre ce destinatie? Orizontul pare calm..Ma pregatesc de furtuni..Altfel ar fi plictisitor..Am nevoie sa ma lupt cu ceva..Orice ar fi, de oriunde..

No comments:

Post a Comment