Thursday, March 27, 2014

Peisaje calme



Pina la urma, nu e nimeni de vina, in afara de mine..Nu e timp de invidii, sau de scuze..Oricum nu mai conteaza, pentru ca am inteles, ca, daca ceva a functionat aiurea e din cauza mea..Ab-so-lut..
Au trecut toate, si am cautat sa-mi umplu linistile cu ginduri..Nu e datoria nimanui, sa nimic..Nu e obligat nimeni sa te iubeasca, sau sa te ajute..Daca o face, poate are motive..Are libertatea sa incerce, si a mea sa accept..Sintem la fel, si egali in fata a absolut orice..
E un desert de gheata, inca, afara..O lume amestecata de transluciditati plina de priviri, cu peisaje care urca, si coboara..Printre care timpul aluneca iar, si iar..E frig, si am racit..Corpul simte trairile..M-am mai racit si eu, dupa atitea..Am aproape 47 de ani..Cit mai este pina dincolo? Oricum, sincer, nu-mi pare rau de absolut nimic, chiar daca acel dincolo ar veni si miine..Cred ca m-am impacat..Nu ma mai cert cu mine..Ma las dus de val, si caut sa mai inteleg din ce-mi va mai veni, de acum inainte..

No comments:

Post a Comment