Monday, March 17, 2014

Dialog indiscret

Attn, limbaj ultra-trivial!
O masa, o terasa la Dunare, cu peisaj autentic..F, si S, beti prastie, privesc spre mal..
S-Ba, am futut-o pe Larisa.
F, fara chef, se uita la Dunare-Misto..
S-E pizdoasa ma, si are gust de capsuni, mama ce pizdoasa, si aromata, bai, e asa mistoaca..Si se fute bine ma, are ritmul ei, ca se da dupa tine, si te mingiie ca la spa..
F-Cine ma..
S-Larisa ba boule, e pizdoasa si te face maaa.E meseriasa, mama ce buna e, e masioza..Cu finalizare ba frinache..
F-Aha, du-te ba cu pizdoasele..Ha? Care Larisa ma? Aia cu pizdoaca artistica?
S-Dap..Labii nene, si arta..
F-Aha, o stiu, am fost si io..
S-Vezi, da io am fo' romantic ba, i-am recitat versuri..
F-Ha? Tu ma?
S-Io ba, ce, nu seman?
F-Mama ce cur, eee, tzitze, putza..Bravo..Beton..
S-Am tras-o de toate, sa vezi ce-mi zimbea, am zis ca-s io asa un futerist irefutabil..
F-Aha..E buna..Face un hand job ca la india..
S-Si te zgiriie pe coaie, mama, e tare tipa..
F-E ma, le are..
S-Ba, da sa vezi la futut, pe fata merge, da pe la spate cum se joaca cu tine, oooo..
F-Da ma, stiu, e cu cracii in tavan, si se invirte ca titirezu..
S-E buna, io imi fac abonament..
F-Fa-ti! Si ma chemi si pe mine, sa o facem in 3..
S-Ete na, doar io..Mama ce tare e..Sa o tragi de tzitze, sa o pupi direct in pizda, si sa te frece pe spate, e finutza ca o adiere de briza, medicament nene..
F-Da ma, e de vis tipa..Si miroase a lavanda, sau altele, habar n-am, e cu miresme..
S-E ma, si are chilotei cu dantelute..Ah ce-mi plac tipele finute..
F-Da ma, si mie..Acuma nu ca le-as lua la discutii, da cum sint ele, ma, si pe mine ma excita..
S-Capsuni, aaa..
F-Nu ma, piersici, sau caise..
S-Capsuni ma!
F-Du-te! Piersici de alea de livada..Cu flori de cimp..Baaa, ce arome, mmm, tin minte..Ce vremuri..

5 comments:

  1. Bravo!!! Felicitari pentru acest "dialog".... De-abia astept sa citesc comentariile Pluttoniei! E o provocare...Ha ha ha.... Hai Pluttonia sa vedem ce ne spui!

    ReplyDelete
  2. Cand aburii de bauturi spirtoase se revarsa intr-un spatiu restrans...provoaca tulburari unora, nedumeriri altora si greata multora! Pluttonia in ce categorie te pozitionezi?

    ReplyDelete
  3. Aveti dreptate, alcoolul are un defect major, seamana cu banii; nu e bun daca nu e in cantitati rezonabile:))) Si da si stari de mahmureala..In fine, aici e mult de zis, cre'ca ar trbui interzis de lege, ala metilic, ca celalalt etilic ar putea fi, acceptabil, desi ar trebui energic combatut pentru ca ne afecteaza luciditatea..Asa este..
    Sincer, va multumesc frumos ca nu m-ati injurat, desi eu sint mai tabacit, asa, si accept si injuraturile care au sens intr-un context..Dar vreau sa va spun ceva, in cazul in care dvs ati facut un comentariu legat de ceva maro, la un post al Pluttoniei..Nu trebuia..Ea e sensibila, si scrie niste lucruri incredibile pe blogul ei, ceva ce depaseste in profunzime orice am citit pe bloguri..Dar fiti si dvs salon, pentru ca noblesse oblige, nu?
    Daca vreti sa va luati de mine, e ok, nu am nimic impotriva, pentru ca, si de asta am scris grobianisme, ca sa vad daca textul e receptat, sau receptabil..Sigur, e foarte-foarte criticabil, dar nu e scirbos, sau gretzos, sau stupid, cum sint marea majoritate a celorlalte de pe bloguri, cel putin asa cred..
    Orice critica e binevenita, si apreciez curajul de a-mi fi facut una, simtiti-va liber sa spuneti ce credeti..Dar, lasati-o pe Pluttonia, aici e doar intre noi..Si parerea Pluttoniei e mai mult decit binevenita, pentru ca sintem, pina la urma, oameni, care spun lucruri, si cauta sa invete unii de la altii..Pentru ca asa evoluam, nu?

    ReplyDelete
  4. E ok! Nu sunt eu "anonimul" care posteaza pe blogul Pluttoniei! E adevarat ce se spune ca e mai usor sa critici decat sa ai curajul sa postezi pe un blog ceea ce simti...indiferent de ce simti...Cine sunt eu sa judec? Dar impactul cu ceea ce am citit m-a determinat sa scriu acele randuri...poate ca nu ma asteptam sa citesc ceea ce am citit...

    ReplyDelete
  5. Bine, tre'sa luam realitatea cu umor, asa cum o fac si F si S, care nu sint tocmai ceea se s-ar numi usi de biserica:))

    ReplyDelete