Saturday, March 8, 2014

Imagini compulsive

Defectul meu e ca m-am nascut in vremurile astea, si nu peste 1000, sau 10000 de ani, undeva, oriunde, pe o planeta care sa semene cu cea a stramosilor mei proprii..Habar n-am..
Ce stiu, sau ce simt, e propria mea viziune asupra lumii..E ce vad, si ce am trait..Intr-un secol ce a fost atit de plin de dragoni ce s-au luptat pentru idei himerice..Ca intr-o istorie ce a fost atit de reala si absurda, ca izvorita din acea imaginatie, la care nu am fi vrut niciodata sa fi avut access..Dar, pe care, dintr-o profunda nefericire, am vazut-o atit de concreta..Duca-se undeva pe pustiile neaccesibile..
Mi-e si bine si rau..Pentru ca am inapoi atitea..Si inainte necunoscutele timpului..Sint captiv intre atitea lumi care nu mi-au fost niciodata cit de cit intelese..Si la care ma mai uit cu uimire..Pentru ca..
Habar n-am..Nu ca asa fi avut vreodata..Seman cu toti ceilalti..Sint la fel de singur si nedumerit..Sint intr-o singuratate ce , parca nu a fost nicicind atit de neinteleasa..Ca si cum lumea fiintelor m-ar fi expulzat in spatiu demult, inainte de orice..
Mi-e absurd sa vorbesc despre rau..Pentru ca nu imi place sa ma vad eu intr-o imagine a lumii care m-a negat..Mai bine caut sa-mi imaginez orice altceva..Ca m-as putea conversa cu un savant, sau na..Ca as putea sa schimb idei adevarate cu un trecator, si el, ca si mine, pe falezele timpului..Asta m-ar face sa ma simt bine, si stabil, in ce simt ca sint, in trecerile mele..Eu si el, doar..Ca figuri reflectate in aceeasi oglinda..
Rahat..Nimic nu e ce a parut, vreodata, sa fie..Totul e o imagine construita de nonshalantzele unor altora, ca sa se poata justifica in ochii sociali..Iluziile unor idioti..Care ne amesteca si pe noi in jocul lor cretin..

No comments:

Post a Comment