Monday, March 17, 2014

Fluvii

Ce frumos e in Pompeii..E atita liniste peste tot..Au ramas ruinele vremurilor alea, perfect conservate de cenusa vulcanica..Orasul e ca atunci, ii lipsesc doar oamenii si mentalitatile..Desi, parca te-ai astepta sa iasa dintr-o casa vreun patrician, sa-si ia trasura 4x4 si sa plece spre un stadium la un spectacol cu gladiatori..
Un mare personaj roman antic spusese ca el nu vede o civilizatie mai avansata ca cea din imperiu..Si avea dreptate, atunci..Dar a mai trecut timpul..2000 de ani..Am trait bune si rele, foarte multe, am fost cind mai apasati, cind mai liberi..Razboaie, revolutii, explozii technologice..Am putea si noi sa spunem ca vremurile astea sint cele mai avansate..
Am supravietuit..Am alergat, am strigat, am uitat, am trait..Am inotat prin atitea fluvii ale timpului..

No comments:

Post a Comment