Thursday, March 6, 2014

Locurile amintirilor

 Exista in lumea asta locuri spectaculoase, care ar uimi pe oricine..Dar niciunele nu-s mai frumoase ca acelea de care te-ai legat prin amintiri..
Poate ca acele locuri se leaga de intimplari care te-au marcat profund, si care s-au asociat vizual, s-au lipit ca intr-un film al trecutului..
Si acuma unele locuri imi dau emotii, cind le revad pe Google streets..Si e curios ca si unghiul de vedere, si felul in care cade lumina e important..Tin minte cind ma duceam spre liceu cum vedeam strada pe un sens, si soarele trimitea lumina dinspre rasarit..Si asta era nasol, ca na, urmau ore nesfirsite, emotii, frici, etc, si constiinta faptului ca ce urma sa se intimple era neplacut..Si tot peisajul ala continea in el toate starile asociate.. Pe urma, la intoarcerea acasa, dupa ce scapam de scoala, aceeasi strada imi aparea privita invers, luminata dinspre vest, infinit mai placuta..Aceleasi case, luminate din alt unghi aratau cu tooootul altfel..
Apoi, mai erau momente cind ma mai plimbam pe aceeasi strada, si puteam sa privesc detasat in toate directiile..Atunci era altfel, parca..De oriunde ar fi venit lumina..Si ma gindeam asa, cum am asociat toate trairile mele cu acele locuri..Si cit de frumoase imi apar in minte, intotdeauna..Mult mai frumoase ca orice, oricit de incredibil ar fi..Si de oriunde..

No comments:

Post a Comment