Saturday, March 29, 2014

Lumea eventual observata

Limbile invatate au fost, sa zic asa, o etapa, pe care am inteles-o..Dar, in ce sint eu, a contat mult educatia precis-stiintifica..Am facut liceul de mate-fizica, de care imi amintesc cu atita placere, nu pentru ce a fost declarat, cit pentru ce a insemnat, efectiv, pentru mine..Si asta pentru ca, privind realist, ar fi putut deveni o uriasa dezamagire..Pentru ca, sincer, te minimaliza, pe tine, ca om, ca orice, te anihila ca varianta de suflet, posibil.. Asta daca te-ai fi lasat..Dar nu asa am privit eu experienta asta..Pentru ca eu, in ce am trait, am inteles ca am o sansa daca lupt, in felul meu, pentru ce cred..In fine, aici au fost multe puncte de vedere, si multe atitudini posibile..Pentru ca eram o adunare de constiinte, in care fiecare isi avea dreptatea lui, cumva..Bun, dupa acea expunere de argumente venite de la entitati, elaboram, si intelegeam, ca, dupa toate, sa se poata fi pastrat ce era mai determinant..Care ar fi parut mai autentic, cumva..
Nu stiu, social vorbind, sint anumite logici care determina anumite decizii, care sa aleaga anumite variante.. Iar eu nu sint genul care sa caute sa se impuna..Mai bine e sa observ, si sa spun..Asa, ca un om obisnuit, care e asezat undeva, si care e liber, in tot ce simte..
Daca ma intrebi, poate ti-as da un raspuns conform, habar n-am..Pentru ca nu stiu exact cum e lumea, si ce inca mai vrea de la mine..

No comments:

Post a Comment