Wednesday, March 19, 2014

Lumea ta

M-am trezit la fel..Am uitat ce am visat..Cred ca am trecut iar printr-un cosmar..Cearceaful e adunat intr-o parte, si sint transpirat..Bine ca a trecut..E intuneric..Poate ca mi-au trecut si fricile, si deprimarile..Nu stiu.. Am deschis ochii..Mai traiesc..Ce miracol e imprejur..Ce frumoase sint detaliile..
Primele raze mai trimit imaginile dunelor..Un ocean de nisip congelat de timp..Ca si cum s-ar fi blocat toate trecerile..Ma uit la curbele formelor..Curbele matematic nedefinite..Cele pe care le-au vazut atitia oameni, inainte..Oameni..Cu sperante, si ginduri, si trairi..Din care a mai ramas doar o mina de oase..
Ies, si ma plimb..Nisipul imi maseaza talpile..Calc, parca pe atitea mii de ani de istorie..Sint..Sint viu acuma, si vad, si imi dau seama ca sint urmasul atitor generatii care au trecut pe aici..Hm..Oare cine va mai trece prin locurile astea peste 1000 de ani? Sau peste 100, chiar, cind toate amintirile noatre vor fi deja uitate..
Constiinta ta e volatila..Oricine ai fi, si orice ai fi facut..A, bun, daca ai fost Alexandru Macedon, atunci lumea isi va aminti de tine, peste mii de ani..Vei fi un reper in constiinte, pentru ca ai dus razboaie de cuceriri, ai ucis mii, sau milioane, dar ai pretins ca totul e asa, pentru o evolutie imaginata..
Lumea are valorile confuze..Istoria pare a uita ce nu ar fi trebuit, niciodata..Stiu, raul nu trebuie uitat, pentru ca sa ne ferim sa-l repetam..E firesc..Dar binele..Pe el cui il lasam?
Azi ni se amintesc oameni care au fost, si au creat ceva..Politicieni, sau artisti, sau tot felul de manageri din toate vremurile..Bun, e frumos, dar ce dracu au construit toti astia, in afara de himere? Fara sa vreau sa anulez meritele adevarate, dar, dincolo de toate, lumea asta concreta e o opera a oamenilor de stiinta, si a inginerilor..De ei pare ca lumea nu prea isi aminteste..Ce ironic..Ce prostie..Cita mizerie, si dezgust.. Cita porcarie e in uitarea asta, parca programata..
Vezi, lumea e o mare descoperire a propriului tau spirit..Si e bine sa ramina asa, doar..

No comments:

Post a Comment