Tuesday, March 4, 2014

Singura istorie

Oare cite visuri au existat pina acum? E mai mare decit numarul oamenilor? Cred ca da, pentru ca nu cred ca cineva sa nu fi avut macar un vis..Ce pacat ca nu-i mai putem intreba asta pe cei care au fost..
Ma gindesc, daca s-ar fi scris un roman al vietii fiecaruia, cite volume am fi avut acum? Sau daca s-ar fi scris un roman genial al vietii fiecaruia, cum ar fi aratat astazi artele? Sau cum ar fi aratat lumea? Ar mai fi fost razboaie?
Si daca nu ar mai fi fost razboaie, in ce an technologic (nu calendaristic) am fi fost acuma? Am fi colonizat deja alte planete? Cine stie, poate ca da..Din pacate am trait cu totii o singura varianta de istorie, care a fost, si nu una pe care am fi dorit-o..
Pasii pe care ii facem acum sint urmarea pasilor celorlalti dinainte..Si inaintea altora ce vor veni la mult timp dupa ce amintirea noastra se va fi volatilizat in eterul cel fara sfirsit..

No comments:

Post a Comment