Saturday, March 29, 2014

Auto-aparare

Pina la urma, lumea asta e un loc al tuturor intilnirilor..Toti cu toti, orice, oricum, in orice fel..Variante peste variante, fie ca-s din trecut, prezent, sau viitor, e un mozaic de din toate, si, cumva, purtati de variantele de acum, lasam doar timpul sa decida..
Nu stim cum va fi ziua de miine, asa cum nu stim cum va fi viitorul..Totul e la latitudinea unei atitudini formate, si constiente, dupa atitea intimplari-intimplate..Toate vor evolua de la sine, pe un drum greu de anticipat..
Noi, ca fiinte, ne traim printre ceilalti, in vremurile astea..Vedem, gindim, si ne transformam ca sa fim conformi cu toate..Uneori chiar simulam cevauri ce ne-ar aduce unele avantaje..Dar ne traim transformarile cit putem de bine, printre transformarile sociale ale timpului..Si asta ne ajuta, mai mult, sau mai putin..
Uneori mi se pare ca lumea e mai putin decit m-am asteptat..Adica eu, ca om pregatit sa ma lupt cu toate, vad ca am de-a face cu jumatati de masura..Si ma revolt, chiar imi doresc sa revina toate monstruozitatile, sa le zic asa, ale celorlalti, pentru ca sa pot si eu sa-mi dezvolt toate posibilitatile de lupta..Decit ca, na, se intimpla ce se intimpla, asa, efectiv, pentru ca si lupta asta are tot felul de nivele, si intensitati..
Totul e sa fii antrenat, in forma, si capabil sa ripostezi la toate nedreptatile care inca, vin spre tine..Asa, ca un samurai care isi proteja stapinul..Decit ca, acuma stapinul e o suma de interese..Dar tu trebuie sa fii activ, si atent, cu toate simturile, ca sa contracarezi orice atac al celorlalti..Si sa ai tot timpul sabia, si reflexele ascutite..Si o privire care poate trece dincolo de aparentze..Si gata sa te desfasori, cu toate metodele pe care le-ai acumulat, dupa atitea studii..

No comments:

Post a Comment