Sunday, March 9, 2014

Timp

Poate ca, pina la urma, totul e legat de iubire..Cea pe care o cautam, noi, ca fiinte, de cind ne-am nascut..
Facem ceva ca sa simtim ca putem genera iubire, si ca sintem in cercul asta al pasiunii..
Mama ce as in cerca sa fac arta, intr-un fel, sau altul..Nu stiu in ce fel, sau cum..Cu imagini, sunete, habar n-am, ceva, cumva, dar arta sa fie..Sau ceva care sa poata atinge sufletele..Nu stiu..Acuma simt ca nu fac ce ar trebui sa fac, si ca ma pierd asa, ca idiotul..Care a incercat mai multe, fara sa fie prea convins ca chiar asta si-a dorit..E adevarat ca nici mediul nu m-a prea ajutat, si toate s-au potrivit ca nuca in perete..Bleah..
Acuma cine stie, poate o sa-mi gasesc cindva linistea, in ceva care sa simt ca e ce chiar mi-am dorit..Dar e cale pina acolo..Pen'ca toate's foarte stricte, si capacitatea de creatie trebe definita exact..Na..
Pina atunci ma simt asa, aerian..Ca si cum as fi trait fara sa simt ca timpul asta trece asa de ireversibil..

No comments:

Post a Comment