Wednesday, March 19, 2014

Trairi si atitudini

Am trait pe pielea mea miliarde de tipuri de frici, si repulsiuni..Cred ca sint expert..Frici de toate formele, si culorile, care imi erau aduse, si alimentate de peste tot..Si asta mi se parea curios, pentru ca nu am fost absolut niciodata un fricos..Dimpotriva, cele mai mari dileli, sau fantezii mi le-am experimentat fara sa ma gindesc nici macar o pico-secunda la consecinte..A, bun, ca mi-am luat-o, asta a fost ok, pentru ca eram dispus sa invat..Si asta ma ducea inainte..
Dar in ultima vreme am trecut prin niste chestii provocate de niste animale..Pentru ca oameni, in nici un caz nu au putut fi numiti..Si asta m-a speriat, cind mi-am dat seama cit rau pot sa-mi faca..O, da..E plina lumea de bestii..In fine, asa e in libertate..Toti aia rai au perfect aceleasi drepturi ca aia buni..Si pe buni poti sa-i influentezi, pe cind, pe aia rai, nu prea..Railor nu ai ce sa le faci..Ei pare ca au putere mult mai mare..Si asta nu prea e bine, pentru ca societatea prea le tolereaza multe..Raul e cam fundamental..
Cretinii au o libertate infinita..Pot sa ti-o traga, asa, oricind, si oricum, si tu nu poti riposta..
Mi-e sila de animalele astea..Nu mi-am pus mintea cu niciunul, pentru ca nu am avut ce sa le fac, ca sint protejati, iti dai seama..Dar si daca imi pica vreunul in mina, oho, clar nu-l iert..Am acumulat in mine atita repulsie pentru tot ce e diavolesc in toti astia, ca nu as avea cum sa-i iert, chiar daca mi-as dori-o..
Pentru ceilalti nu am asa, ce sa spun, pentru ca fiecare e cu ale lui..Ma intristeaza cei singuri, sau sensibili, pentru ca ii inteleg atit de bine..Am trecut si eu, si mai trec, prin durerile lumii..Mi s-a intimplat..

No comments:

Post a Comment