Monday, March 10, 2014

Imn

Ca sa te armonizezi cu tine si cu universul iti trebuie liniste, si concentrare, pentru ca doar atunci ajungi la echilibrul tau adevarat..Ca sa reusesc, cit de cit asta imi pun o melodie care sa fie apropiata de starea mea, sau caut sa citesc ceva cu idei frumoase, si placut-elaborate..Mi-am facut un folder cu melodii care sa ma inspire, mai mult muzica din anii 70-80-90, si ceva clasic, de toate..Si asa ma detasez de lumea asta dimprejur care pare ca e, din ce in ce mai mult, agresiva si haotica..
Cind sint mai nelamurit, sau confuz, am tendinta sa am obsesii, ca si cum cite un gind, sau o imagine ma urmareste, metodic, ca intr-un film politist, sau ca intr-un cosmar..Si atunci nu prea am alternative, decit sa caut sa imi schimb starea cu o alta, incercind sa suprapun o alta varianta..Ma gindesc ce frumos ar fi sa am o partenera care sa ma ajute, asa, matern, sa trec peste toate..
Pina la urma, femeia e cel mai bun remediu la toata starea asta de fapt..Pentru ca doar ea are instinctul mamei, care simte, si stie sa te faca sa te simti mai bine..Pentru ca, na, barbatii sint cam copii, si naivi, si singuratici..Asta e, asta sintem, si ne asumam, cit putem, pentru ca nu prea vrem sa parem slabi, sau vulnerabili..
O, da, femeia ne poate invata oricind, ce inseamna viata..Ea stie cel mai bine..Doar ca nu ne spune, ci cauta sa ne faca sa intelegem, asa ca si cind am fi descoperit singuri secretele..Cum se spune, inima femeii e un ocean de secrete..La care noi, barbatii nu prea ajungem, pentru ca nu le putem, cred, intelege..Desi, avem si noi propriile dureri..
Toti sintem parteneri, in viata asta..Ne privim ochi in ochi, si ne spunem cuvinte..Dupa care ne intoarcem la noi insine, asa, pentru a ne reveni..
Imi fac mea culpa, am facut multe greseli si eu, dar nu am desconsiderat niciodata omul..Si cred ca am toate motivele din lume sa spun asta..In fine, tot si cum e posibil..Cind nu am stiut ce sa cred, am ascultat o melodie frumoasa, care sa ma faca sa trec peste unele momente..

No comments:

Post a Comment