Sunday, December 22, 2013

Visuri exotice

Am fost ales ultimul pentru expeditia spre Qua..M-a mirat si pe mine ca am fost ales, pentru ca le urlasem in fata tuturor: Planeta asta e necolonizabila! Ce sa mai cautam acolo? Nu m-a ascultat nimeni..
Am aterizat bine..E semi-intuneric..Un soare violet pare sa rasara..E liniste..Nu avea cum sa fie altfel..Dupa ce toti cei ce au fost aici s-au omorit intre ei, in ultimul razboi al civilizatiilor..Trist..Si noi am venit, ca idiotii, intr-o ultima explorare, ca sa constatam stiintific ca planeta asta..In fine..
Calcam pe oase, asa cum au ramas, de acum 2000 de ani, de atunci..Atmosfera era inca respirabila.. Am aprins o tigara..Ce mizerie..Cine dracu si-ar fi inchipuit ca pe aici vom veni noi sa ne plantam? Ce animale si astia, si ce dobitoci, sa se omoare, ca sobolanii..Dupa ce au ajuns la asa technologii..De fapt lectia lor a fost predata in toate universitatile noastre..Si toti au invatat, ca uite, o civilizatie se poate termina singura, pur si simplu..Pentru ca, na..Nu au fost capabili sa-si gestioneze lumea..
In fine, noi am facut determinarile, am cules toate datele, si ne-am intors la nava..Am bagat totul in computer, si m-am dus in cabina mea..M-am lipit de pat..Am aprins o tigara..M-am uitat in tavan..Si parca m-am simtit, asa, brusc, singur si uitat..Nu stiu de ce..De parca si omenirea disparuse, si ramasesem ultimul supravietuitor.. Ce absurd..Am adormit cu dorinta de a ma visa undeva unde mai sint plaje tropicale, si fete superbe, care sa imi aduca pe masa improvizata, de pe nava, tavi cu pesti exotici, si bauturi elaborate..Si unde mai pot privi niste apusuri picturale..

No comments:

Post a Comment