Monday, December 30, 2013

Explorari

Imi vine asa, citeodata sa mai fug din lumea asta, atit de concreta si fixa..Sa ma duc, undeva, oriunde, prin locuri imaginate, de mine, sau de altii..Undeva printre posibilitatile de existente, explorate, sau nu..
Mai exista atitea lumi, dincolo de noi, si de care nu stim..Care ne asteapta..A caror intilnire e doar la latitudinea noastra..Si, pe care o putem explora atunci cind chiar ne simtim pregatiti..Lumi deschise, cu spatii mult mai mari decit propriile spatii interioare..Care vor sa ne fie prietene..Lumile alternative..Ale variantelor regasirilor..
Noi mai cautam..Nu stim ce anume..Ceva de dincolo..Entitati care sa ne sugereze raspunsuri la intrebari pe care nu am stiut cum sa le punem..Constiinte care sa ne semene..

2 comments:

  1. Ma gandeam ca numai mie ”imi vine asa” sa fug uneori din lumea asta... numai ca eu nu ma gandesc la o lume paralela ci la o lume simpla, naturala, dar totusi civilizata... asta ar fi cam greu de gasit in zilele noastre... si poate nu este decat o himera in mintea mea... Poate daca m-as afla acolo si as avea ocazia sa traiesc intr-o astfel de lume mi-as da seama ca n-as rezista mai mult de cateva zile... Suntem obisnuiti cu un anumit fel de viata, iar o schimbare chiar si temporara ne-ar dezechilibra... La fel cred ca s-ar intampla daca am avea posibilitatea explorarii unor lumi noi, paralele, cu entitati asemenea noua sau diferite... Cred ca ne-ar fi greu sa ne adaptam sau sa-i intelegem pe ”ceilalti”...

    ReplyDelete
  2. Cum zice Queen intr-o melodie: I can't live with you, and I can't live without you..Nu e bine nici cu, dar nici fara oameni imprejur, fara sufletele lor..Chiar daca contactul cu ei inseamna si multa insingurare, si regrete..Daca ne-am izola ar fi ca si cum am accepta doar 1/2 din adevar..Pentru ca sufletele lor sint surse de energie pentru fiinta, si asta e, acceptam si bune si rele..Cum era vorba aceea: e rau cu rau, dar mai rau fara rau, adica na, ca sa nu ne fie adus raul ala mare al insingurarii, acceptam relele astea mici care ne vin de la ceilalti..Desi, toate depind de stilul de viata..In anumite perioade ne prinde bine o retragere din lume, sa stam asa, pur si simplu, si sa privim natura, fara sa ne gindim la nimic, fara program, contacte sociale, sau altceva..Ca sa ne eliberam de toate relele acumulate in timp..
    Stateam si ma gindeam de multe ori ce anume ma face sa uit cel mai eficient, si cred ca e o intilnire, si o discutie cu un om special, cu care sa pot vorbi despre orice, sa analizam, sa gindim, sa ne amintim impreuna..Asa ceva are un efect miraculos asupra fiintei..Si daca nu gasim omul care sa ni le ofere pe toate, le cautam pe bucati; o gluma aici, o intilnire acolo, un gind dincolo, si le asamblam in minte, construind o fiinta ideala, care ne imaginam ca ni le-ar fi dat asa, pur si simplu, fara sa ne ceara nimic in schimb..Decit atentie..

    ReplyDelete