Saturday, December 28, 2013

Lumile intimplarilor

Spatiile si timpurile se rasucesc, si se combina in variante neimaginate..Ca sa ne reconstruiasca in minte, atitea amintiri..Ca sa ne reintoarca la variante de vieti, la care am avut acces cindva, intr-un trecut pe care l-am trait..Sau am crezut ca-l traim, asa cum a fost..Ca in variantele de vieti, care au fost, atunci..
Cred ca nu mai stiu ce a fost, pentru ca am uitat..Mi-a ramas doar amintirea a unor anumite experiente.. In care totul era atit de frumos, si greu de povestit, pentru ca era atit de plin de viata, si trairi..
Acum totul e o consecinta a acelor vremuri..Ce se intimpla e ce a fost posibil, sa derive..Ca intr-o evidenta a faptelor intimplate..In care toate exista, ca firesc, al premeditarilor..
Acum este ce este, real, dupa ce toate au trecut..Dupa intimplarile intimplate..Dupa ce toate s-au transformat, ca sa devina, ce sint, si, pe care, le putem observa..Tangibilitatile..Cele atit de clare..Formele cu contururi, ale continuturilor..
Acuma poate ca am trecut de formele de atunci..Nu mai stiu..Pentru ca mi se intimpla atit de des sa uit atit de multe..Uit ce a fost, parca doar ca sa-mi amintesc, atunci cind vreau sa retraiesc ceva..Ca si cum as vrea sa ma retrag in unele lumi in care doar eu, singur, ma regasesc..Lumi ale unor trecuturi, in care era atit de frumos..Si, in care aveam libertatea sa visez atit de neasteptat..Lumile mele cele atit de dulci, si apropiate..

No comments:

Post a Comment