Sunday, December 22, 2013

Nestiuturile paralele

S-a facut intuneric..Doar scena a ramas luminata..Ce culori..Probabil ca au ingineri buni, de fapt e sigur asta, doar pe afis se laudau ca au cel mai spectaculos joc de holograme..Fain..Ma felicit ca i-am putut sa-i fac cadou de Craciun Norei asa ceva..De fapt mi-a multumit chiar atunci cind i-am aratat biletele..Ce multumiri, ooo, si acuma imi aduc aminte..Un amor memorabil..Rar..Si totul a fost sincer, si eteric..Cu stelute si senzatii uimitoare..
Acuma e liniste in sala..Se mai aud murmure mici ici si colo..Si a inceput totul, cu orchestra..Primele acorduri si primele holograme orbitoare..Fabulos..Apoi s-a facut iar intuneric..Dupa care mi-au explodat toate luminile si zgomotele universului..Am crezut ca visez..Iar intuneric..Apoi m-am trezit..Am vazut fetze urlind: Arunc-oooooooo! Ce sa arunc? Sinteti nebuni? Unde sint? Apoi iar urletele: Arunc-o dementule! Ha? Ce sa arunc? Grenada! Ce grenada? Am privit mina. Aveam in mina dreapta o technologie care clipea luminos..Arunc-o animalule ca murim toti! Unde sa o arunc? Din fata se apropia un monstru..Am aruncat-o inspre el.. A explodat cu un sunet infinit..Am fost toti proiectati in peretele din spate..M-am trezit ultimul din soc..L-am intrebat pe cel din stinga mea: Unde sintem? A facut o fatza cretina, si mi-a urlat iar: Era sa ne omori pe toti, cum unde sintem, sintem in razboi cu martienii! Ce razboi? M-a privit ca pe un nebun..Am crezut ca visez.. E un cosmar..Nu se poate..Pe Marte nu exista viata cretinilor! Apoi o alta explozie m-a lipit de perete..S-a facut intuneric..S-au oprit toate luminile, universul a inghetzat..
M-am trezit cazut pe jos..Deasupra am vazut-o pe Nora..Striga la mine..Nu auzeam nimic..Apoi  mi-au revenit si sunetele..Ce ai? Ti-e rau? Am privit imprejur..Picioare de scaune, si Nora..Nu, am zis. Mi-a trecut. Hai sa vedem ce a mai ramas din spectacol..
La plecare am mai avut citeva viziuni..Parea ca toti colegii de lupta din visul meu s-au retras, undeva, si planuiau alte atacuri asupra martienilor..Ce cosmar..
Pe drumul spre casa Nora m-a intrebat cum m-am simtit..Sint ok, am spus, si ei la fel..S-a uitat la mine cu ochi mirati..Mi-a mai spus sa-mi beau ceaiul inainte de culcare..Il beau, am zis, cu mult rom, cu tot romul din lume..Si cu toate sperantele ca asta ma va elibera de razboiul ala nenorocit..

No comments:

Post a Comment