Wednesday, December 4, 2013

Cuvinte pentru imaginatii

Cineva m-a intrebat, mai demult, ce gindesc eu, de fapt..Si ce vreau sa spun cu ce spun..Si ma gindeam asa, daca ce spun e de fapt ce vreau sa spun, sau doar ce sugerez..Hmm..Buna intrebare.. Eu nu ma pricep sa fiu atit de constient si de clar, cum sint altii..Eu construiesc logici ad-hoc, adun idei, si le las libere sa spuna ele, prin sirul lor, ce inteleg, sau vor sa inteleaga ceilalti..Nu am constiinta celui de sus care organizeaza spatiile.. La mine spatiile se construiesc de la sine, si isi gasesc o logica a lor, proprie..Si restul apartine imaginatiei cititorului, pentru ca, nu, traim intr-o lume libera in care fiecare e liber..Si mie imi plac spatiile mari, deschise spre orice variante de interpretare..Pentru ca, de fapt, in lumea asta a noastra totul e posibil..Si ce scriu eu in citeva rinduri e doar un inceput..Cel putin asa imi place sa cred..

No comments:

Post a Comment