Monday, December 30, 2013

Visuri congelate

Pare ca am simulat ceva..Nu am putut sa joc rolul de alchimist, suficient de bine..Pentru ca nu am reusit sa par a separa aurul de plumb..Sau de alte substante ce pareau suficient de stralucitoare..Ce nostim.. Nu am pacalit pe nimeni..Nici macar pe mine..Nu am schimbat nimic..Si totul a ramas la fel..Identic cu ce a fost..
Prin aer trec vibratiile induse ale aceleiasi lumi..Care se percepe identic, pe ea insasi..
Oamenii au ramase, in oglinzi, aceleai reflexii..E frig..A inghetat tot..Timpul s-a blocat si el.. Nici privirile nu mai trec dincolo de fetzele congelate ale fiintelor..Lumea e cubica..Totul a devenit suprafete, unghiuri, si volume transparente..Traim o noua era..A unor eterne nemiscari..Fixate in blocuri cu geometrii classice.. Si suprafete matematic determinate..Am murit cu mii de ani inainte..A mai ramas doar spatiul imprejur..

No comments:

Post a Comment