Thursday, December 19, 2013

Linisti

La inceput au fost sunetele..Apoi au plecat toate..Si a ramas asa, ca la inceputul lumii..Cu o liniste ce ne acoperea pe toti..Cu o tacere neintrerupta..In care eram doar noi, sa ne privim unii pe ceilalti, si sa ne vorbim mut, ca intr-un film fara sonor..
Ce pasiuni am avut in noi, cite visuri, si ce trairi..Pe care le-am aratat doar, si nu le-am spus, ca sa nu spargem tacerea asta universala..Si ce frumos a fost totul, asa, nespus, ci doar sugerat..Cite linisti am trait dincolo de zgomotele lumilor..Cite taceri pline de cite armonii..Cite s-au intors in noi si inauntrul nostru..
Parca simtim ce a simtit si dl Beethoven cind era surd, si se putea concentra mai bine la simfoniile dumnealui..
Daca am avea talent, poate am putea scrie opere adevarate..Poate si asta, cindva..Pina atunci ne traim linistile cu placerea eliberarii de tot ce are lumea mai strident..

No comments:

Post a Comment