Tuesday, December 24, 2013

Prietenii

Traim printre ceilalti..Asa cum si ceilalti traiesc printre ceilalti..Si, pentru ca sintem fiinte sociale, cautam sa comunicam, prin tot felul de metode..Dar, pentru ca avem propria viata, si pentru ca nu ne putem intelege cu toti, cautam sa ne facem amici..Sau, chiar prieteni..
Am trecut in ce am trait pina acum, prin unele momente dificile, in care simteam ca nu prea mai exista iesire.. Si mai simteam cum depresia ma asediaza..Eu sint foarte optimist si increzator in mine, de obicei..Dar atunci, in acele momente, in care parca toate sperantele erau luate de furtuna, vedeam imprejur doar oameni gata sa ma termine, cu gesturi foarte concrete, si eficiente..
Si de atunci am preferat sa reduc comunicarile la strictul necesar..Si mi-a fost mai bine..
Dar aveam nevoie de un gest prietenesc, de ceva frumos, nu stiu, orice care sa ma faca sa mai cred ca mai exista ceva uman in toti..Si, incepeam iar, si iar, sa caut alti oameni pe care sa mi-i fac prieteni, desi, pina atunci avusesem un sir continuu de deziluzii..Si, ma gindeam ca poate si eu sint vinovat de asta..Dar aici se pot spune foarte multe..
Si, ma gindeam, oare cum ar trebui sa fie un prieten? Poate un om care intelege multe, care are valori, si caruia ii pasa de mine..Care ne ajuta exact cind am nevoie mai multa de orice fel de ajutor..Si nu neaparat material, nu, poate un prieten e cel care, prin vorbele si gindurile lui, ne sprijina..Si care ne e alaturi si la bucurii, ca si la dureri..Un om sincer, deschis, si pe care l-am vrea alaturi cit mai mult timp posibil.. Constiinta noastra din oglinda, si care stim ca are, undeva anume, pastrat doar pentru noi, cel mai frumos zimbet din lume..
PS Si prietenia e perceputa in mii de feluri, dupa subiectivismul fiecaruia..Depinde de valori, si de situatii, de multe ori..Dar, daca prietenia e bazata pe adevar, sinceritate, si deschidere, atunci este stabila, si poate evolua foarte frumos, ca sa ne faca mai buni..

No comments:

Post a Comment