Wednesday, December 11, 2013

Timpuri de euri

Totul e sa mai poti vedea citeva reflexii in oglinzile accesibile..Restul e praf, si uitare..
Mai sint si rasarituri, cite mai sint apusuri..Care cite sa acopere ce a mai ramas din noi toti.. Mai privim fara sa simtim la tot ce este inca..Si ne mai gindim la tot ce sintem, la ce am fost, la ce vom fi, printre ceilalti..
Lumina ne mai inconjoara, ca o speranta..Lumina ca o varianta de noi insine ce si-a cautat o varianta de drum, prin atitea nestiuturi..
Ma simt si acum, asa cum m-am simtit dintotdeauna..O varianta de mine, la fel de singuratica, cum a fost tot timpul..O varianta de eu care a cautat un reper intr-un timp ce l-a respins atit de constant, pe cit a fost de constant totul, in constiintele fixate ale celorlalti..O varianta de eu ce nu s-a regasit in nimic, niciodata..
Timpul ne-a acoperit cu repere, si variante de existente..Iar noi ne-am acoperit cu variante mai mult sau mai putin acceptate de euri..

No comments:

Post a Comment