Sunday, November 24, 2013

Zile si timpuri

Intr-o joi am inceput sa ma gindesc la trecut..Cred..Intr-o marti m-am indragostit de o tipa care ii iubea pe Beatles, si Chopin..Cred..Intr-o luni am descoperit ce frumos e sa ai revelatii din alea care sa te schimbe.. Intr-o simbata am vazut cit e de important sa uiti, si sa inveti sa incepi iar, altceva..Intr-o zi am vazut ca durerea e la pachet, cu viata..E impreuna cu orice traim..
Si uite asa am parcurs saptaminile..Bine, uneori, unele experiente durau mult de tot..Cit de la agonie la extaz, pe un drum strabatut haotic, prin intuneric..Si am trait tot felul de lucruri, de toate culorile..Lucruri cu care ne-am acoperit timpul..
PS Adica, nu stiu, imi plac vremurile alea in care lucrurile erau mai clare si delimitate..Cind albul era alb, si negrul negru, cind barbatii erau mai siguri pe ei, si nu efeminato-instabilo-stupizi, iar femeile dragute, si intelegatoare, si aveau un mister din ala adevarat..

No comments:

Post a Comment