Sunday, November 3, 2013

Revederi fara intimpinari

Se spune ca a venit toamna..Se spune..Acuma, de fapt, nu se stie cu precizie..Se aproximeaza, ca e relativ totul, nu? Poate doar pe ceas e toamna..Si pe continentul nostru foarte fixat..Poate ca in celelalte lumi e o toamna-primavara, sau o toamna-cintec-de-amintiri..
Am uitat sa o intimpin pe doamna T pe peron..Nu mi-a zis nimeni ca vine..Sau cind vine..Toti s-au facut ca ploua, si au zis sa o lase singura sa se descurce, ca stie drumul, ca a mai trecut pe aici..Si am ramas sa-mi dau seama singur ca am uitat sa mai ajung pe peron..Pe oricare peron, nu doar pe acela de unde au mai plecat sperantele..
Si, de fapt, daca as fi fost acolo, pe peron, ce ar fi trebuit sa fac? Doar sa-i zic chestii de complezenta? Si sa ne holbam reciproc, ca intr-o scena dintr-un film cu adolescenti timizi? Ca nu stiu daca e vreo eticheta pentru situatii din astea de intimpinat anotimpuri..Sau poate e dar nu e scrisa..Si atunci clar as fi riscat sa fac vreo gafa..Dupa care sa ma injure toti pe urma, ca uite ce frig, vint, ploaie..De parca ar fi fost doar vina mea..
Acuma daca n-a fost sa o vad la venire, asta e..Da' oricum o vad zilnic pe strazi..Ca se plimba peste tot..
Poate o sa fiu pe peron la plecare..Poate plec si eu cu ea, ca sa ma apar de iarna 3 luni..si pe urma mai vedem..

No comments:

Post a Comment