Tuesday, November 12, 2013

Timpul firilor

Stiu ca nu pot generaliza, in ce spun, toate trairile tururor fiintelor..Dar nici nu vreau asta..Pentru ca stiu ca nu o pot face..Eu vreau doar sa arat ce am trait eu, atunci, printre acei oameni..Si daca asta are un anumit nivel de generalitate, foarte bine..Daca nu, asta e..Pentru ca eu am trait pe marginea vremurilor, aceea in care se aratau anumite laturi, si limite ale oamenilor..Care mai exista, cred, si acum..Limite care se arata mai timid, e adevarat, acum, in vremurile unor anumite corectitudini sociale impuse..
Oamenii sint la fel..Si atunci, ca si acum..Doar vremurile s-au schimbat, si au cerut alte atitudini sociale.. Dar instinctele au ramas..Semanam cu toti acei care au declarat razboaie mondiale, care au semnat armistitii, si care au fost vedete, sau doar simpli truditori..
Nu stiu, eu m-am nascut intr-un loc..Am absorbit cultura, am trait sub vremuri..Am acceptat, stiind ca si ce sint e o parte din ceva mare..Mult mai mare..Si apoi am vazut..Fara sa ma mir, pentru ca anticipasem.. Cumva..Intr-un fel..
Lumea e, intr-adevar mai mare decit ne inchipuim..Pentru ca e o asociere de atitea inteligente..E un loc al atitor imaginatii..Si al atitor talente dezlantuite, in libertate..
Undeva, intr-un loc nestiut, un suflet micut mai viseaza la atitea..Isi creeaza propriile lumi..Si mai priveste la realitatile care il depasesc..Sufletul sau nu are nume..Pentru ca e o parte din lumea asta uriasa, in care numele se amesteca, si se pierd..O lume, ca o varianta netraita de atitea existente tacute..Weis ist es ist fur mich..

No comments:

Post a Comment