Monday, November 18, 2013

Amintirile marii

Imi place marea..Imi place intr-un fel pe care nu cred ca l-as putea defini, pentru ca nu as putea spune exact de ce..Imi place plaja, nisipul, caldura, lumina, soarele, oamenii in pielea goala pe nisip, sau balacindu-se.. Imi place atmosfera vesela dimprejur, tarabele cu tot felul de articole, terasele, autoservirile, mincarea la cazan, porumbul fiert, castravetii murati, zimbetele unor oameni ce se simt liberi, imbracamintea colorata si fistichie, plimbarile printre vegetatia pitica, si formele moderne ale hotelurilor si motelurilor si hostelurilor.. Restaurantele cu sau fara fitze, cu peisaje mirifice imprejur, si mincaruri de toate felurile, de la cele traditionale, pina la delicatese scumpe, si preparate minutios, strazile si falezele pline cu tineri romantici, promenadele, aqua parcurile, sau parcurile-bilci clasice, cu tiribombe de toate formele si culorile..
Plajele mari, si aglomerate, care cu textilisti, care cu nudisti, cu tot felul de ambulanti care vind orice, aleile, pietele pline cu de toate, peisajele de la fereastra hotelului, arbustii, copacii de nisip, plimbarile prin alte statiuni, sau prin Constanta, la Delfinariu, Planetariu, sau in zona peninsulara..Locurile pe care le cunosteam, de demult, cind am mai fost pe aici, in tinerete..
Imi place marea asa cum imi plac amintirile unor vacante..Asa cum imi place veselia, si dorinta de libertate.. Si asa imi place marea cum imi place sa imi retraiesc alte timpuri, cind eram mai optimist si atit de increzator in mine..

No comments:

Post a Comment