Monday, November 4, 2013

Istorii

Imi place sa ma uit pe fotografiile altora, de la diferite evenimente..Toate momentele alea captate in toate detaliile fixate pe hirtie ma fac sa traiesc si eu momentele, cu ei, sa ma simt acolo, in imaginatie..De fapt nu-mi plac petrecerile, decit privite in poze..Pentru ca privind o poza, parca furi un pic din fericirea acelor personaje..Sau imprumuti, doar nu iei ceva fizic..Iar fericirea..
Si pentru ca vorbim de fericire.. Stateam si ma gindeam la cam ce viata am trait toti din generatia mea, sau altele apropiate..Nascuti intr-un sistem comunist abuziv si idiot, care a transformat oamenii vechi in oameni noi..Abrutizati, si abuzivi, instabili psihic, capabili de orice ca sa-si apere stapinii..Sclavi sub talpa unui stapin, se refulau calcind in picioare pe oricine ii era subordonat..Ce lume, ce timpuri..Si, daca ii studiezi mai cu atentie observi ce slabi erau toti, de fapt..Si ce prosti..Ce adunatura..
Bun, iti spui ca lumea aia e inapoiata, si iti iei valorile in spinare si pleci..Oriunde..De nebun..Ca sa dai peste o altfel de dileala..Mai cu staif, dar, tot dileala, cu alte reguli de fapt..
Cite istorii in schimbare..Cite variante de oameni care abia mai incap in propriile destine..Ce amestec ciudat de spatii printre timpuri..

No comments:

Post a Comment