Saturday, November 30, 2013

Noi, printre

Orice e orice..Orice e o varianta a unei fiinte ce s-a transformat prin timpul asta trecator..Orice e o varianta a noi insine ce a devenit altceva dupa atitea transformari..
Putem trece prin foc, si sa ne uitam la noi insine, ca dupa o scena dintr-un film care ne-a impresionat..Dupa care sa trecem iar printr-un alt foc, al unei alte experiente..Ca sa ne evaluam iar..
Mai conteaza cine sintem, sau am fost? Mai intelegem ceva? Mai sint variante din toate trecuturile, care sa ne arate detalii de fiinte? Sau doar ne complacem in variante?
Nu stiu..Prin lumea asta salbatica ne mai cautam variantele existentelor..Ne punem masti, ne scoatem masti, ne explicam vietile, asa cum ne-am conversa in oglinda..Ne privim, ne vorbim deschis, ne aratam, ne cautam sufletele ascunse..Ne privim iar..Ne vedem trasaturile, detaliile, mimicile, gesturile invizibile, unii altora, cu o voluptate a unor fiinte ce au stat ascunse atit de mult..Ne privim iar cu dorinta de a ne regasi la fel de adevarati cum ne-am lasat atunci, la inceputurile lumilor..Ne sorbim din priviri, ne holbam, ne cautam in imagini vietile pe care, parca nu am avut curaj sa le traim cu putere si intensitate..Si cu energia acelei virste.. Ne privim stiind ca si acum, ca si atunci, e vremea unui adevar nesuficient spus..Si ca ne traim aceleasi adevaruri prin locuri atit de diferite..Si prin spatii in care am vrea sa ne aratam atit cit putem, cine cu adevarat, chiar sintem..Noi, singuri si clari, in determinarile proprii, printre atitea altele..

No comments:

Post a Comment