Monday, November 18, 2013

Schimbari

Blablabla, neshte scheme neshte faze blablabla, ete na..Multa lume scrie ineptii cu o detasare de te face sa crezi ca ori s-au dilit toti, ori m-am dilit doar eu..In fine..Cum au zis clasicii, prostia nu a fost niciodata ilegala, hahaha, hihihi, huhuhu, ce tareeee, ce smecherie, ce meserie, pe felie..Ca prostia n-a fost ilegala, da, dar cite monstruozitati a adus cu ea, asta nu spune nimeni..Ca noi, vezi, sintem si ipocriti..Din aia moderni..
Io cred ca sint desuet sau ceva..Adica care are alte variante de valori..Care cica-s depasite de context..Aha, de care context adica? De ala al idiotilor? De ala al unor fiinte spalate pe creier si care gindesc in clisee? Mersi, multumesc ca-s asa, ca altfel nici n-as fi vrut sa fiu..Ca mi s-a acrit de cretini..In fine..
Dar, sa ne revenim..Sa revenim la perioada aia complicata a examenelor din facultate..Pentru ca, pe atunci, nu se puteau cumpara examenele ca acuma, totul era pe bune..Si, ori stiai si treceai, ori nu stiai, si picai, veneai in toamna, la re..Ca asa era, disciplina era disciplina, si sistemul, asa diliu cum era, era intransigent..
Am avut multe restante in studentie..Pe care le dadeam dupa ce incepea anul universitar, si care ma faceau sa fiu confuz, pentru ca nu stiam exact in ce an sint, in cel ce tocmai a inceput, sau in celalalt, care a trecut, si, pe care, nu l-am terminat, de fapt? Dar, tot timpul imi luam restantele, si eram, intr-un mod fericit, in anul curent.. Si asta era o mindrie uriasa..Si prilej pentru a chiuli de la cursuri..Pai na, altfel ce haz ar fi avut totul..Pentru ca, sincer, sa pleci de acasa pretinzind ca te duci la cursuri, si sa haladuiesti de nebun cu alti nebuni, ba la o ciorba de burta, ba la o bere, ba la un film, era ceva ce tinea mai degraba de o lupta a ta personala cu un sistem rigid, si o victorie asupra unei stupiditati generalizate ce dainuia, de atita timp in mintile unor fiinte depasite de timp..
Am fost, cumva, in mintea noastra de atunci, un fel de eroi ai eliberarilor..Eroi nestiuti, se intelege, si care luptau cu un sistem complet inept, si descreierat..Eram ridicoli, in perspectiva acelor timpuri..Desi, parca, mai tirziu, dupa ce s-au prabusit zidurile, ideile noastre chiar au devenit adevarate..Dar, sa nu ne asumam ce nu am fost..Noi doar eram, in teribilismul nostru, niste variante de adevar, cumva..In fine..
Sint multe de spus despre noi, cei de atunci, despre timpuri, despre adevar, si despre ceilalti, toti, citi au gindit ca noi..Nu ne asumam nici un fel de merit, pentru ca nu am avea cum..Am trait schimbarile vremurilor cu uimire si admiratie, si sintem recunoscatori ca am putut fi martorii atitor transformari..Pentru ca am putut vedea oameni, de toate felurile, cum au devenit..Cit de interesant..Si de uimitor..Cite transformari.. Cite variante de existente vazute, atunci, si care ne-au pus pe atitea ginduri..
Poate ca natura umana e aceeasi, in orice regim imaginabil..Poate ca toate se schimba intru adaptare..Iar restul e de domeniul amanuntului..Tot ce se poate..

No comments:

Post a Comment