Sunday, November 24, 2013

Viata dintre vieti

Sintem prosti..Pentru ca nu prea avem cum sa fim altfel..Pentru ca traim in premiera, cam tot..Si cind ajungem la final, realizam ca nu prea am inteles ce am trait, de fapt..Si ne miram, ca totul a fost asa, gasim justificari, si consideram totul ca asa ar fi trebuit sa fie..Si ca am trait cum am fi putut mai bine..Incercind sa nu avem regrete, desi ele ne inconjoara..Si ne-au inconjurat tot timpul, dar le-am ignorat arogant, pentru ca asa credeam atunci, ca stim ce facem..
E in natura noastra sa traim asa, cred..Si sa sfirsim, tot asa, fara sa intelegem mai nimic..Justificindu-ne intr-un fel, sau altul, si crezind ca asa sintem acoperiti pentru orice..
Sintem cind nostimi, cind ridicoli..Si prosti, cam tot timpul..Dar suficient de reali, cit sa ne traim viata, printre ceilalti..

No comments:

Post a Comment