Wednesday, November 6, 2013

Priviri de deasupra

Bun, astazi se cere performanta..Absolut firesc..Cunoastere multa, si adaptare perfecta la un job precis..Sa fii capabil sa indeplinesti foarte bine taskuri exacte..De inteles..Pentru ca se cauta excelenta, nu?
Ei bine, nu cred..Excelenta da, dar performanta are limitele ei..Nu poti fi atit de bun in chestii de atitea detalii, cind mintea ta iti zboara prin lucruri cu adevarat importante..A, ca ti se cere sa mai faci ceva-uri care s-ar putea rezolva usor cu ajutorul unor masini, si asta e un caz de dubiu, cum se spune in matematici..
Cred ca imaginatia, cunoasterea, si capacitatea de a construi lucruri esential noi e cam necunoscuta, inca, unor manageri..Sau poate ca, pentru unii, e un motiv de invidie profesionala..E foarte posibil..Depinde si de domeniu, e adevarat..
Mie mi-au rinjit in fata multi netoti, dupa ce le-am construit scheme pe care ei, cu atita experienta, nu si le-au imaginat..Ca sa ce? Ca sa faca multi bani, pentru ca, normal, eu, dupa discutii in contradictoriu, sa trebuiasca sa-mi caut un alt job..Ce rahat..
Desi, eu nu cred ca am pierdut ceva..Pentru ca mi-am demonstrat ca mintea imi functioneaza corect..Am pierdut doar timp, sa zic..Dar evolutia mea a fost constanta..Si cite mai am sa-mi imaginez, si cite proiecte sa dezvolt..Ramine de vazut pentru cine..Desi, posibilitati sint..Sa vedem cum le punem in practica..
Versatilitatea e de viitor..Si vom gasi noi o metoda sa o folosim..Pina atunci mai ascultam o melodie cu simpatica Malina Olinescu, fata cu zimbet trist..Un cintec pentru acum, si un alt cintec pentru mai tirziu..

No comments:

Post a Comment