Saturday, November 16, 2013

X-Factor si imaginatie

Am trait multe intimplari, in viata asta..Foarte multe, si unele dintre ele remarcabil de interesante, daca pot sa zic asa..Ma uit ca exista un concurs, care se cheama X-Factor, sau ceva, in care vine lume de pe strada, si se manifesta artistic..Bun..Sint tot felul..Multe mediocritati, sau chestii plictisitoare, o da, e plin..Dar, se mai intimpla sa apara cite un nene sau o tanti care nu arata cine stie ce, si incepe sa cinte..Mai nene, ce voce, ce armonii, ce chestii incredibile se intimpla atunci, pe scena aia anosta, de le cad astora castile din cap, si nu le vine sa creada ca cineva chiar cinta cu vocea aia pur si simplu di-vi-na..Se mai intimpla..Si e comic sa le vezi reactiile alora din juriu..Ramin efectiv masca..Pentru ca, na, ce mai poti sa adaugi..
Si asta mi-a adus aminte de unele fete pe care le vedeam cind le aratam cite un model..Sincer, nu vreau sa ma laud, dar le vedeam reactiile..Acuma recunosc ca le aratam modele la care am lucrat mult, conceput, adaugat, etc..Dar le vedeam mirarea din priviri..Si ce premiu sau trofeu ar fi fost mai mare decit asta.. Pura lor mirare..Ma distram fabulos, si ma facea sa ma simt ca un rege pe domeniul meu..Pe cuvint, nu exagerez cu nimic, si acuma ma distreaza fata aia uimita si fixata..Ca evident le aratam si desenele complete cu mii de cote si tolerante, care mai de care mai technice..Poate ar fi trebuit si eu sa concurez la un X-Factor al inginerilor..Ar fi fost fabulos..Dar nu s-a inventat inca..Desi se pot demonstra acolo niste chestii care folosesc o imaginatie rara:))
PS Nu exagerez, e purul adevar, multi/multe s-au considerat foarte inteligenti dupa o intersectie cu mine, cit sa considere ca ce tari sint, si ce chestii pot ei face..Si asta ca, normal, mi-a produs o repulsie uriasa.. Pentru ca nu ma asteptam la asa ceva..Nu asa iti dezvolti zona de engineering, si nu asa iti promovezi valorile, o nu.. Dar, se pare ca in viata trebuie sa cam calci pe cadavre, daca nu vrei sa calce altii pe tine..Chiar si in tara asta, in care mai caut sa imi dezvolt capacitatile..Nu e o regula nicaieri ca valoarea e promovata..Oho.. Viitorul ti-l construiesti printre atitea monstruozitati..Destul de singur..Chiar daca esti valoros.. Ramine sa mai testam, si sa vedem..Daca ne pastram talentul pe aici, sau daca plecam spre alte teritorii..Ca am obosit deja sa ma lupt cu tot felul de cretini..O,da, mi-e sila de prosti si de descreierati..Mai vedem..

No comments:

Post a Comment