Wednesday, November 27, 2013

Logici si absurd

Cre'ca am nevoie de o technologie de asta noua, da' nu una obisnuita..Imi trebe un translator universal din limba cretino-bilbiitilor in limba comuna..Ca sa inteleg si eu ce spun aia multi, de peste tot..La inceput am zis ca e asa obiceiul cind i-am vazut, am creztu ca asa e modern..Si dupa generalizare a fenomenului mi-am dat seama ca totul se datoreaza psihicului..Adica lipsei de educatie, pe scurt..
Bine, e de inteles ca in ziua de azi sint cantitati uriase de informatie, si n-ai cum sa inveti nici o miliardime din tot, dar sa fim seriosi, mintea omului e selectiva..Si un creier antrenat ar sti sa sintetizeze ce e mai important..In fine..
Dar, sa exemplificam..Eu ma uit la tv pentru news..Alte programe ma plictisesc, pentru ca-s facute ca pentru prescolari..Asa, si la stiri ce vedem? Pe toate tv-urile, nu doar pe unul, ca sa zici ca e o exceptie..Mai nene, cele mai stupide, anoste, cretine, scirboase, angoasante, mizerabile informatii..Si nimic altceva..In secolul asta, hm..Si inca o dileala; "informatiile" sint date cind cu voce senila, cind cu accente strident-ascutite puse exact acolo unde e mizeria mai mare..Ca sa fie spectacolul complet..Bun..Asta la tv-uri..In Romanica..
Pe urma, daca ne mai uitam in jur, la alte domenii..Invatamint zero, sanatate zero, industrie zero, etc, etc.. Toate sub nivelul marii..Toate-s pe dos..Tara e un miracol de supravietuire..Aberatiile, absurditatile, monstruozitatile sint cotidiene..Dar tara rezista..Acuma stau si ma gindesc, oare ce popor genereaza asa ceva? Sintem o exceptie? Si daca sintem, ce scop avem? Ce sa construim pe planeta? Un alt fel de a gindi, spiritul unui univers paralel, eternitatea unui sistem nedescoperit inca? Cine stie..Poate ca doar simulam ca sintem inapoiati, ca sa-i pacalim pe toti, dar noi, in realitate avem o gindire de viitor neanticipata, inca.. Si elaboram secolele viitoare in creierele noastre perfecte, dar pastram misterul..Nu spunem nimanui, ca sa nu ne fure ce stim, sau ceva..
Am auzit atiiiitea aberatii in ultima vreme, ca am ramas masca..Oh-la-la..De aia ziceam de alte logici, care ne scapa..O fi posibil..Ca acuma oricine poate sa faca teorii de toate felurile..E ceva..

1 comment:

  1. PS aici ma luam de prosti, si de prostie, fara sa vreau sa jignesc lumea rationala:)..Era doar o reactie la cite vedem imprejur, pentru ca oooo, in libertatea asta, toti sint libertini:))

    ReplyDelete