Sunday, August 3, 2014

TV si societatea


Miine e zarbatoare si am liber, stau acasa si ma platesc nenii aia cu biznisu care m-au luat in echipa..Mai e una si luna viitoare, si ailalta, numa in decembre-s 2 ca na, sau e 1 de craciunete, si pe 1 ianuarie iar e.. Daca o sa fiu tot la compania asta in perioada aia o sa fie fain, ca e cu petrecere, poate luam si un cadou micutz, ca bani nu-mi da ca atunci as avea mai putin de 1 an de la angajare..In fine, nu e bai, daca-mi string bani, pina atunci.. Datoriile le-am cam executat, mai am unele mai mici, si gata, ies pe plus, eee, alta viata cind esti pe verde, adica in crestere, ca la bursa, iti vine sa iti cumperi ceva bun..Am si mincat in perioada asta ca un purcel, cre'ca o sa trebuiasca sa ma apuc de miscare, sau ceva, io ala leneshu..In fine, daca trebe o fac si pe asta ca am in mine simtul datoriei, si sint capabil de mari eforturi, ca m-am antrenat psihic continuu.. De fapt am combinat toate antrenamentele astea pentru design, adica sa ma faca mai flexibil, sa pot gindi si imagina mai usor, si acuma, sincer, chiar se vad rezultatele la job..De fapt eu am mers pe ideea ca trebuie sa ma perfectionez, pentru ca un job mai bun, si un salariu corespunzator vin, daca esti bun si le faci bine treaba, ca pe ei nu-i intereseaza diplomele, cit experienta, si capacitatile tale.. Si cred ca o sa vorbesc si cu aia de la Asociatia inginerilor romani de pe aici, sa vad cu ce ma ajuta, ca doar n-o sa le platesc bani daca nu fac nimic, ca ei de fapt vor de la tine bani, in schimbul carora, cica fac ceva servicii, o sa discut cu ei, poate ma mai conectez si cu alti angajatori care sa aiba nevoie de skillurile mele de designer de top:))
In weekend e o plictiseala maxima, te urci pe pereti, ca n-ai nimic bun de vazut la tv, tot aceleasi stupizenii repetate iar, si iar, da nu numa atita, felul in care sint spuse e atit de socant-scirbos, ca iesi repede de pe siteul lor..Nici Gidea, Badea, Grecu, etc, nu mai sint nici pe departe ce au fost, acuma par niste caricaturi strimbe si absolut enervant-plictisitoare..Il toaca zilnic pe Basache, de parca ala ar fi singurul hotz din politica romaneasca..Iar celelalte televiziuni sint complet puerilo-mercantile, pentru ca-s platite de Basescu ca sa le-o traga antenelor..Asta e orice, da nu tv libera..Presa aservita, cumparata ieftin, pentru ca e foamea mare de tot, si toate se cumpara, inclusiv loialitatea..Decit ca, cine stie, daca miine pica Basache, o sa cada ca la domino toti pupicuristii lui, si asta cit de curind, ca na..
Tv-urile lui Voiculescu sint mai elaborate, si mai smechere, pentru ca patronul lor e mai educat, si stilat..Decit ca tot securist e si asta, si latraii lui sint la fel de rai ca ailalti, doar ca sint de o parte a baricadei mai corecta, dar nu cea absolut corecta..Sa fim seriosi, ei nu-i pacalesc pe romani..Dar, in fine, isi fac treaba, au audientza, iau banii din publicitate, si toate-s ok..Dar e o timpenie, ca o tv de stiri nationala de success sa arate asa diform..Stiu ca ei au dreptate in multe chestii, dar amesteca si destule minciuni pe care le vind ca adevaruri..Ori asta e manipulare, nu asa e o televiziune, a 3-4-a putere in stat..Putere ma, nu joaca, adica ea poate determina decizii judecatoresti..Sigur, antenele se pot lauda cu reusite pentru ca au pus unele presiuni pe justitie, ceea ce e de admirat..Bravo lor..Le urez la cit mai multe reusite, si le mai urez sa invete din mers, ca echidistantza e o chestie reala..Oricum, toate bune..

No comments:

Post a Comment