Thursday, August 21, 2014

Joi spre vineri

Azi e joi, de noi, de voi, de apoi, de Bai-coi, dupa o masa cu cirnatzi la Pleshcoi..Joi rimeaza cu coi, doi, boi, etc..
A trecut si joi, miine e vineri..Di-vin..Plus ca azi a plecat din birou un bou care ma calca pe nervi, s-a mutat de unde a venit, ca era doar temporar, un shtudinte cu moaca de vitezoman, si par a la Eminescu, dar mai lung, care se misca incet, si bushea mult obiectele..Ma rog, treaba lui..O fi fost si o reactie, sau ceva, la linistea din birou, ca acolo noi ne concentram, nu jucam bambilici..Eu sint foarte tacut, si nu vorbesc decit cind e cazul, si asta ii enerveaza pe multi ciocoflenderi..Ma rog, stiu ca-s prea tacut, da asta nu e un motiv ca idiotii sa devina agresivi, desi cam asta mi s-a intimplat tot timpul..In fine..
Am inceput un proiect nou, la inceput ma gindeam cum dracu sa-l abordez, ca e cu totul diferit de toate..Si mi-am zis ca asa cum le-am facut pe alelalte o sa-l fac si pe asta, doar nu s-a nascut proiectul imposibil, inca.. Glumesc, da io am emotii la fiecare inceput, ca cine stie cit efort o sa insemne, chiar daca pare simplu.. Aha, chestiile simple sint de multe ori cvasi-imposibile, ca presupun o dimensiune uriasa de detalii, pe care tre'sa le rezolvi singur..Si ei considera ca numa mie mi se cuvin genul asta de proiecte, adica alea in care iti trebuie calitati de maratonist nene, si de imaginativ ultra-deschis, plus un creier conceptual care sa le uneasca pe toate intr-o solutie inginereasca functionala..Aha..Ca ailalti fac chestii liniar-abordabile..
De ce nu primesc si eu sa fac structuri oricit de mari, si de complicate? Ha? Pai pentru ca alea le fac ei, ca au design mai simplu si direct..Iar eu ramin sa rezolv toate ciudateniile:))
Da mi-au si iesit, recunosc, si mi-au dat o stare incredibil de buna..Ca de aici sa mai am si eu satisfactii, cit de cit..E beton..
Asa ca, daca aveti proiecte naspa de tot, alambicate si ciudate, dati-mi-le mie, ca le fac..
Plus ca, inca o chestie; programul meu 3D pe care-l folosesc la scirbici e cel mai naspa imaginabil, pentru ca exact chestiile simple si banale nu le face, si tre'sa gasesti variante, sau trucuri ca sa-l faci sa functioneze..Si asta e pe verificatelea..Da nu ma pling, ma rog, nu asa pe fatza, da am miliarde de frustrari de la chestia asta..
In fine, azi e joi, mai e vinerica si gata, vine nenea weekendu, ca sa ne bagam picioarele in toate, si sa ne facem de cap..Miine ma duc sa-mi cumpar vin, ca acuma am terminat stocul, si e musai..
Tre'sa ma si barbieresc azi, ca sa fiu cit de cit acceptabil miine:)) Ce bine e sa ai o partenera care sa te barbiereasca, sa te epileze eventual, dar nu cu ceara ca doare, sa te maseze, sa te spele la dush, si sa te mingiie..Si sa-ti faca sendviciul pentru servici, sa spele rufele, si sa gateasca ceva gustos ca la o curte imperiala..Aha, n-am gusturi rele:))
Abia astept sa scap miine de la job, si sa mai colind prin magazine dupa ceva..Mi-as lua un joc de Tetris ca mi-e dor de el, n-am mai jucat demult, si chiar merita..Sa invirti piesele alea prin aer, sa le asezi optim, sa faci linii complete, si puncte..Clar imi trebuie unul, ca ma plictisesc sa frec menta intre proiecte, sau in weekend.. Da tot imi cumpar unul ca am gasit ceva variante pe net..In rest, toate bune..

No comments:

Post a Comment