Wednesday, August 27, 2014

Scrisoare de miercuri

Weekendul se apropie cu pasi din ce in ce mai mari..Cre'ca vine spre noi cu aceeasi viteza cu care pleaca doamna vara..E bine, ca se pastreaza un echilibru, ca in natura..
Azi e miercuri ..O miercuri mai buna ca cea de saptamina trecuta, dar mai slaba decit cea care va veni..O aceeasi zi de miercuri in care oamenii redevin cercuri, si se rostogolesc pe propriile lor traiectorii-destine.. Poate ca e bine asa, desi a mai trecut iremediabil o zi din viata noastra..
Ma gindeam cum voi fi la 64 de ani, cum ziceau Beatlesii..Adica cum voi gindi, simti, ce voi face atunci, ce job voi avea, ce prieteni, sau poate ce relatie stabila..Poate imi va fi cu mult mai bine ca acuma..Sau poate ca nu, cine sa poata sti..
Acuma sint un pic mai linistit, cred..M-am obisnuit cu programul zilnic, desi tot ma mai trezesc noaptea, si ma mai gindesc la cite in luna si in stele..E tot cald, semn ca vara e inca-cu noi, si mai functioneaza si programul zilnic de nudism..
Probabil ca si eu sint azi in cercuri, pentru ca e inca, miercuri..Ma simt rotund, daaaa, stiu, tre'sa mai slabesc, fac eforturi pentru asta, pentru ca am cam mincat impulsiv-convulsiv..Azi n-am mai trecut pe la mall ca am destula mincare, ca si asa nu prea mai vreau sa-mi incarc stomacul, ca nu e usor de digerat toata mincarea asta..Mai bine sa maninci mai calculat, adica mai putin, si chestii usoare..Am inceput cu Porto, ca e lichid, si circula mai repede prin matze..Am vazut ca starile corpului sint date de locul unde se afla bolul alimentar, si de asta incerc sa dirijez tot ca un CFRist care dirijeaza trenurile, si sa dau verde la toate stopurile ca sa ajunga mai repede toate la destinatzie:))..
E bineeeee..E cel mai bine, deocamdata..Avansam cu viteza luminii prin intuneric, sau, cum zicea un fost coleg de clasa de liceu, cu viteza sunetului care nu s-a produs inca:))..Mi-e dor de liceu, si de nebuneala aia artistico-stiintifica de atunci, cind eram asa mici, naivi, si visatori, si cind tot ce se intimpla ne punea pe ginduri..Mi-e dor sa ma mai indragostesc asa aiurea, desi stiu ca asta imi aducea multe stari misterios-nedescifrabile..Na, acuma e valabila inca indragosteala, chiar daca nu mai am naivitatile de atunci, dar chiar cred ca sint deschis la sentimente din alea care sa ma intoarca pe dos:)) Pentru ca inca mai experimentez..
Daaaa..E o miercuri-cercuri inainte de o joi de apoi, si de o vineri absoluta zi de detashare-eliberare co-lo-sa-la..Sintem cam la intersectzia senzatiilor, spre un fel de sublim-extaz..Acuma chestia e ca un weekend mai lung nu ne face neaparat fericitzi, dar contribuie enorm la starea noastra de bine..
La job imi continui saga cu proiectul-mamut, in care tre'sa repet la infinit metodele pe care mi le-am definit.. Da e bine nene, pentru ca primul a functionat bine de tot, l-am arenjat stiintific..
Pentru miine tre'sa ma barbieresc, sa mai spal ceva, si sa mai aranjez unele, altele.. Cred ca pap o ciorba ramasa de ieri, sau mai incalzesc pui, fac un piure din fulgi, si bag si o salata greceasca..Ca sa mearga dupa Porto..
Azi a fost o caldura tropicala, desi dimineata era racoare..A, sa nu uit, o sa trebuiasca sa mai pun la masina lichid de spalat parbrizul ca am ramas fara..Poate gasesc din ala ramas de ultima data..Pina atunci, toate bune, si zile cit mai calduroase, ca meritam..
Eu, inconfundabil si iremediabil, Florin

No comments:

Post a Comment