Tuesday, August 26, 2014

Evolutie involutiva

Am avut unele momente cind am zis ca gata, nu mai scriu nimic, nu ma mai gindesc la nimic altceva in afara celor necesare supravietuirii..Pentru ca ma simteam atit de obosit si inutil..Si asta a fost influentata de perioada cind aplicam sute de resumeuri pentru joburi, si nu ma suna absolut nimeni..Atunci am simtit ca oricum, orice as face, nu mai are rost..Si o sa stau asa, sa astept sa mor ca un idiot, si sa-i ia dracu pe absolut toti, pentru ca numai probleme am avut cu ei..Si asta pentru ca de cind lucrez pe aici am intilnit atitea tirituri, ca mi s-a parut cam inutil tot..Am zis ca cu animale din astea nu prea poti lupta ca astia-s adaptati bine la mediu, fata de mine..Dar, se pare ca nu e asa nici pe departe..Sigur, se sprijina intre ei tiriturile, pentru ca seamana, dar si ei fac parte totusi dintr-un sistem care se pare ca e construit pe baza de valoare aplicata.. Iar ei nu prea pareau genul..Glumesc, normal, ce dracu sa fac, ca am trait foarte multe monstruozitati nemeritate..Poate e un pic si vina mea, pentru ca, na, dar vina mea e mica fata de vinile adunate ale celorlalti, impreuna..In fine..
La antena 3 sir Gidea discuta despre educatie..Ce tema fabuloasa..Pentru ca daca educatia lumii ar fi alta, bineinteles ca si lumea ar arata cu toooooootul altfel, complet diferita..Daca lectiile anticilor greci ar fi fost insusite corect de ceilalti, probabil ca astazi am fi la nivelul de civilizatie al anilor 5000, sau mai mult..Si in nici un caz nu am fi trecut in secolul XX prin niste razboaie monstruoase..Si nu am fi avut parte de sisteme sociale demente, care sa ucida atitia oameni nevinovati..E sinistru..Si asta se datoreaza unei libertati prost intelese, unui orgoliu descreierat, si unei dorintze de singe, eliberata de orice constringeri..Pentru ca e libertate, nu?
Chestia e, ca, si astazi, libertatea e la fel de permisiva, cu multe mizerii, si restrictiva cu adevarurile.. In fine..
Mi-e cam sila de media care promoveaza abjectiile, ca sa-si vinda mizeriile..Pentru ca e filosofia asta ca media e o afacere, si trebuie sa se vinda, nu conteaza ce, si cum, si promoveaza subumanul..A evoluat asa de bine media asta ca ne e tuturor scirba efectiv, de ea..Si asta e generalizat, pentru ca nimic nu mai e uman, si normal in ce prezinta..De parca am trai toti intr-o lume complet dezaxata, in care predomina doar monstruozitati si cataclisme de toate felurile imaginabile, care mai de care cu cit mai multe victime omenesti.. Asta in timp ce aceeasi medie se entuziasmeaza pina la lacrimi de stupiditati absolut irelevante..
Mai nene, ne-am dilit cu toti? Adica chiar sintem asa cum ne prezinta media asta?
Io sincer cred ca media ar trebui sa-si revizuiasca standardele, pentru ca a luat-o complet razna, si nu mai reprezinta ce e, sau ce ar trebui sa fie..
Eu mai citesc ziare locale, din orasul meu, asa, ca sa vad ce s-a mai schimbat..In afara de cretinisme perfect stupide nu gasesc absolut nimic..
In fine poate ca si-or schimba si ei politica in momentul in care n-o sa-i citeasca nici dracu'..Nu ca acuma i-ar citi prea multi..Desi, pina la urma, cred ca e firesc sa se intimple asa, intr-o societate in care 95% si-au vindut sufletul pe citiva argintzi..Acolo, unde toate vor evolua spre disparitzie, pentru ca ce alt viitor ar putea fi anticipat??
Mie mi-e mila de toti cei care chiar nu merita asta..Pacat..Dupa atita evolutie..

No comments:

Post a Comment