Saturday, August 23, 2014

Tot vineri tot seara

Acuma, in stiinta nu sint limite clare intre ce inseamna un talent autentic, pentru ca sint multe variante..Ce stiu eu, dupa studii si lecturi, e ca un matematician pur singe autentic e de fapt un geometru..Care, bineinteles ca foloseste si calcule algebrice, dar toate subsumate constructiei folosind punctul, dreapta, planul, spatiul 3D..Pentru ca realizarea modelului geometric iti poate confirma, sau infirma adevarurile calculelor..Adica asa cred eu, ca verificarea ultima e proba geometrica..Si daca ea functioneaza, atunci toate sint ok..
Asa si in inginerie..Poti sa calculezi, aproximezi, teoretizezi, pina la urma toate se vad in modelul in 3D..Daca ele se potrivesc, si daca modelul construit functioneaza, atunci poti sa te dai mare..Pentru ca meriti, ca ai gindit bine toate, si le-ai potrivit..Altfel e aiurea..Ca ingineria e pe lucruri absolut concrete..Si de asta poate ca e asa frumoasa, si iti da satisfactii uriase..PEntru ca legata de adevarul asta al vietii..Aplici calcule, si teorii, dar ca sa obtii ceva functional..Altfel, na..
La job lucrez cu, cred, cel mai prost program posibil de 3D..Pentru ca imi da erori absolut cretine, asa ceva gasesti doar in teoriile absurdului:)) Dar l-am rezolvat..Iti face programul asta niste mizerii cum nu te astepti, asa ceva..Chiar nu stiu si nu inteleg cum de o companie ar cumpara asa ceva, decit doar daca patronii ar face-o, adica aia care habar n-au de inginerie, dar care au banii..Si ne obliga pe noi ca sa le folosim mizeria.. Vezi cite inconveniente are prostia sefilor..Si ei chiar sint prosti, nu mimeaza..In secolul asta..
Eu incerc sa nu intru in conflict cu sefii pentru ca am vazut cit de abrutizati pot fi, si te pot da afara oricind, chiar si fara motiv, doar pentru faptul ca nu le place mecla ta..Trebuie sa fii foarte atent la tot ce spui si ce faci, si sa nu consideri ca daca ai dreptate, esti talentat, corect, si critic, asta iti poate da sigurantza jobului..Oho..Nici pe departe..Pentru ca ai de-a face cu multi limitati, primitivi, si neiertatori..Si astia cum te-au simtit ca gindesti diferit, cum te pindesc sa ti-o traga..Ba chiar, daca nu te prind direct cu ceva iti inventeaza..Mi s-a intimplat, stiu ce spun..Bine, se spune ca cea mai autentica razbunare e o viata mai buna.. Si etapa asta am trecut-o, dar pe cretinul ala care mi-a facut mizeria aia as vrea sa-l vad cum si-o ia pe merit, desi, e preferatul sefului..Acuma na, compania lor, au dreptul sa faca ce vor cu ea..Tot imi pare rau ca nu am apucat sa-i dau un pumn in nas cretinului, si sa-l lipesc de peretzi, dar na, m-ar fi luat politia pentru asta..
Cica tre'sa uiti, si sa te indrepti spre drumuri mai bune..Pai asta si fac..Bine acuma construiesc ceva, poate miine o sa fac altceva, tot ce se poate..Mai am in mine o frustrare legata de job, pentru ca simt ca inca nu am ajuns la cit pot sa fac..Desi ce fac acuma imi da o satisfactie uriasa, parca pot sa construiesc modele mult mai complicate..Nu stiu, sa vedem, sint multe de facut, si vedem pe urma, pentru ca evoluam..
Daca e sa fiu realist, masinile automate sint mai complicate, au cu mult mai multi parametri, si iti trebuie si mult mai multi nervi, plus ca salariul, hm, per total e mai putin decit am aici..Iar aici pot sa construiesc modele matematice, pot sa ma misc liber pe foarte multe directii..Sa vedem ce ne rezerva viitorul..Pentru ca viata are muuuuuuuulte necunoscute..

2 comments:

  1. Peste tot sunt sefi din astia si pupincuristi gramada.
    Tu mergi mai departe pe drumul tau, fereste-te de ei!

    Gabi

    ReplyDelete
  2. Ce bine ar fi sa-i poti ocoli, dar oriunde lucrezi e cite un bou de asta pe post de sef, care nu e numai bou, e si rau, ca de aia il tine padrone pe post de ciine de paza..Asta e, depinde de noroc..

    ReplyDelete